Familie Veneboer/Schrijver op reis

Chillen op de Keys en toeren door Miami

Na een paar dagen chillen op Key West zijn we halverwege de Keys beland. Dit was eigenlijk onverwacht, omdat na een ochtendje bellen alleen deze camping nog plek had. Het onverwachte maakt het reizen juist zo mooi. Op deze onverwachte camping hadden we een leuke buurman met veel praatjes, vonden we een heel mooi strand om nog meer te kunnen chillen en bezochten we een schildpadden – ziekenhuis. Dit ziekenhuis kwamen we ook toevallig tegen. Erg mooi om deze indrukwekkende grote beesten te zien. Het ziekenhuis had een echte operatietafel en een röntgen apparaat om te bekijken hoeveel visnetten, schoenen en andere rotzooi er in de schildpadden zit.

Onderweg naar Miami hebben we nog meer mooie plekjes (lees: state parks) ontdekt. Waar we gingen stoppen om op het strand te spelen, een broodje te eten of gewoon even een tukkie te doen. In de buurt van Miami vonden we een leuke camping. We hebben een avondje drankjes gedronken met onze buren. Deze Canadeze Nederlanders wonen in Ontario (ze kennen de gebroeders Schrijver niet ;)).

We hebben een dagje dierentuin gedaan. Enorm groot uiteraard (een rondje dierentuin was ongeveer 6 kilometer, dus onze conditie is op pijl) en heel mooi aangelegd. Met het warme vochtige weer leek het soms net of we in de jungle waren. We zijn ook nog een dagje ‘downtown’ Miami geweest. Dat wil zeggen erdoorheen gereden, want een parkeerplaats was er niet te vinden. De skyline was indrukwekkend.

Vanmorgen hebben we onze camper ingeleverd. Vanavond slapen we in een hotel. In de buurt gingen we op zoek naar iets te eten. Net toen we dachten dat het de Burger King zou worden, kwamen we een Colombiaans eettentje tegen, waar het druk was. En we hebben in tijden niet zo lekker gegeten!

Morgen naar Cuba!!

Marloes

Sounds like Paradise!! Op naar Cuba, ben heel benieuwd... Goede reis!!

anita kuipers

Wat een mooi verhaal. Veel plezier in Cuba.

Jenine

Avonturiers! leuk om te lezen. Dat wordt dus lekker eten de komende tijd, drankjes schijnen daar ook lekker te zijn ;). Enjoy!

(O)pa en (O)ma.

Wat een mooi verhaal weer en prachtige foto's. Bijzonder zeg een schildpadden ziekenhuis, dat heeft op Liv en Sam ook vast wel indruk gemaakt. Mooie plaatjes van Miami, we beginnen nu toch wel een beetje jaloers te worden. Geniet er verder van, groetjes uit de molenhoek.

Marleen (apo)

Wat leuk zo'n schildpadden ziekenhuis! Blijf lekker genieten van de bijzondere dingen.
Op naar Cuba voor meer avonturen. Goede reis en veel plezier.
Groeten uit Kampen

Oma schrijver

Hallo hier een bericht terug vind het heel mooi dat ik
nu weet waar jullie overal zitten heel veel plezier
Toegewenst Oma Schrijver

Leoni

oh wat genieten!!! Lekker in de chillmodus!! We zijn benieuwd naar het vervolg!! dikke knuffel voor de kids van Mirthe. (ze kan niet wachten tot jullie weer terug zijn!

nijdamanneke@xs4all.nl

Hallo familie,
Wat een super mooie foto's. Heb ze ook aan de kinderen op de groep laten zien waarop Linde zei hé dat is Liv ! Ze was dan ook helemaal onder de indruk van de krokodil en schildpad !
Vele groetjes van ons allemaal !

Henk Schrijver

Hoi luitjes zit bij oma op de koffie mooie foto's gekeken.
Alles ok?

Groetjes Henk en Charlotte