Familie Veneboer/Schrijver op reis

Buschauffeur Veneboer, extreem koud en een jetlag!

Hoi Hoi!

We zijn goed aangekomen in Orlando. De vlucht was een makkie. Alles was boven verwachting tijdens de vlucht; kindjes waren voorbeeldig, Sam paste in het baby bedje aan de muur, we hadden veel been/speel - ruimte en de overstap ging prima. Niks mis met die Duitsers (we vlogen met Lufthansa).

Op Orlando airport ging het niet zo soepel, lang wachten met 2 kinderen die doodmoe waren, de bagage duurde lang, we moesten ver lopen en in de rij staan voor de taxi. We waren heel blij dat we in ons hotel waren. We zijn allemaal als een blok in slaap gevallen! De volgende ochtend half 4 waren liv en sam alweer wakker, 5 uur zaten we gezellig met z'n allen in bad en om half 6 aan het ontbijt. Lang leve de jetlag!

Gisteren onze camper opgehaald. Nou ja camper, het is meer een bus. Even wennen dus voor buschauffeur Veneboer. We dachten tot onze aankomst op de camping dat onze camper groot was, maar niets is minder waar. Hier staan echt complete touringcars! Typisch amerikaans: het kan altijd groter. Zo waren we in de Wallmart voor de boodschappen. Hier hebben ze van alles heel veel en in kingsize verpakkingen.

Vannacht was het heel koud hier. 5 graden. Onze dunne dekentjes waren niet genoeg. Zelfs met 3 truien, sokken en een broek was het nog bibberen. Meer kleren hebben we helaas niet bij ons. Dat wordt straks nog even shoppen.

We gaan morgen dan ook snel zuidwaarts rijden, op naar de warmte!

Groetjes!

Nicole

Fijn om te horen dat jullie goed over zijn gekomen en dat de reis zo goed is gegaan! Op naar jullie volgende avonturen.

Liefs, Nicole.

Niek

Goed om te lezen dat het goed is verlopen. Geen mooie t2 camper te scoren daar dus ;). Veel plezier nog daar

Marleen (apo)

Fijn dat jullie veilig en zonder problemen aan de andere kant van de grote plas zijn aangekomen. Lang wachten is niet prettig, maar niet onoverkomelijk.
Nu wennen aan de camper en aan de temperatuur en dan lekker op naar het zuiden!
Veel plezier.

Groeten,
Marleen

Marleen S

Hey, Fijn dat alles goed is gegaan en dat het klikte met de Duiters. :)
En wat een bakbeest van een camper... Zit jij ook wel achter het stuur Rianne?
Geniet ervan!!
Liefs uit Zwolle

Nicole Dekkers

Goed te horen dat de vlucht goed is verlopen! Super leuk dat je een blog bijhouden, kunnen we jullie een beetje volgen en kunnen jullie ons lekker maken met de gave avonturen die jullie gaan meemaken! Veel plezier

(O)pa en (O)ma

Super dat jullie vlucht zo goed is verlopen, wat hebben we toch voorbeeldige kleinkinderen. En nu lekker rond toeren met die mega camper en op naar de warmte. Veel plezier.

Gerda /anton oma/ opa

Hallo allemaal geniet er van want die tien weken zijn zou weer om
Wat een camper zeg net een bus
Maar wel mooi groetjes van ons en heel veel kusjes van hier naar jullie toe en vooral voor liv en Sam groetjes xxxxxxxx????xxx